Samlar vuxenpoäng!

Hello!

Ja, i stunden hetta som jag skriver så samlar jag vuxenpoäng! Eftersom jag lever som en ung vuxen och ensam kvinna nu så samlar jag på mig alla vuxenpoäng som finns! Jag handlar själv, jag tvättar, jag städar, jag klipper gräs, jag får pengar från skatten. JAG GÖR ALLT FÖR VUXENPOÄNG TODAY.. känns det som iaf. Startade dagen tidigt vid halv 10 då jag och Linnéa gjorde frukost och satt på altanen och njöt av morgonluften. Morbror undra om jag ville jobba, jo men visst! Nu är jag 233 kr rikare! Gick och hälsade på Linnea efter de hårda arbetet. Sedan tog jag en raskpromenad hem där jag fann post i postlådan. Rätt logiskt va? Där bland alla reklamblad och tidningar låg 2 brev till mig, 2 brev.. läsa noga! 2 brev från Norge. Allt från skatteverket i jessheim. Anna har tjänat 2081 kr och 92 öre. POFF kom massa pengar, GÖTT!

Inskaffade 3 par skor för 600 spänn igår så pengarna satt väldigt bra nu! Linnea, den djävulska shoppoholicen fick mig att köpa skor jag nog kommer använda en gång i mitt liv. Nejdå, 2 av dom är party skor som ska utnyttjas 24/7. Kom dit för ett par billiga sommarskor, kommut med partyshoes utan dess like! Därefter blev de att köpa pucko, grädde, bröd och 2 liter jordgubbar. Med ångest i baksäte åker vi hem och tar ett dopp i plurret. Alltid skönt att bada naken!

Imorn ska jag ta med Nova hem. Har planerat en massa grejer vi ska göra. Först ska vi gå hemifrån till Järnvägskiosken där vi ska käka glass. Efter det blir det att åka till stugan och käka jordgubbar och bada. Sedan tar vi nog kvällen. Nu ska jag och bada med Linnéa. Sedan far jag mot storstan! Vi hörs nästa gång jag skriver! Hejdå!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback