Tackar gudarna för att solen kommit tillbaka!

Hello!

JA, nu är det första gången jag skriver på jätte länge.. JÄTTE LÄNGE! Jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid för bloggen. Grymt tråkigt men grymt jobbigt att sitta inne när det är världens mysigaste väder på utsidan av huset. Nu sitter jag bara inne för jag har städat lite och för jag är grymt trött. Blev inte mycket sömn inatt om man säger så. Sen har jag stort toalett behov atm, haha!

Till veckan är det fryksdalsdansen och vi laddar fullt ut redan. Det kommer bli bra! Sen blir det ännu bättre om en del av Bergen Maffian kommer direkt när F-dansen är över då är der fullrulle som gäller där mer. HÄRLIGT! Synd att ekonomin inte tillåter allt, men det löser sig nog! Linnea fick veta att kläderna från Haléns har kommit idag och jag längtar bara tills jag får ta tag i dom och prova dom. Det blir nice!

Senare ikväll blir jag kanske chaufför beror på om priset dög åt de som vill ha skjuts. Men nu ska jag gå till Coop och handla något kallt att dricka. MUMS FÖR MAGEN! I Sunne är det varmt, hur är det där hemma? Hoppas på lika fint så man kan bo i stugan. Jaja, bara tjöt här nu. Nu drar jag mig! Bloggen står inte högst upp på priolistan så jag har en bloggtorka nu i sommartid, datorn är inte aktuell så att säga. Vi hörs babes!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback