1 Oktober 2016

Hello!
 
Ja, nu var det ett tag sedan.. igen. Man kan säga att livet har kommit före och även orken att orka saker har gått före att skriva några rader här om dagen. Även om jag inser såhär i efterhand att detta var kanske medicinen jag behövde just där och då när det var så rörigt överallt? Det är som vanligt lätt att vara efterklok men ja, vi kan ge detta ett försök. Ett försök att göra reflektioner kring mina tankar för att sedan släppa dom. Som jag gjorde lite förr.
 
Jobbar just nu igenom Sex and The City boxen jag har här hemma. Visserligen ligger deras ålder från 35 och uppåt så deras liv ser ju helt annorlunda ut plus att det är ett helt annat land, med en helt annan kultur osv. Men under tiden jag har kollat, snart igenom hela säsongen, så har jag saknat detta med att sitta ner i bubblan och skriva om mina tankar. Det är ju något jag är bra på och mår bra av att göra, så varför har det fullit bort ifrån mitt liv de senaste månaderna? Känner mig verkligen som en beundrare till Carrie när hon reflekterar över sitt liv och sina situationer i livet. Mer sånt ska det bli, det kommer hamna på Dagens mål i kalendern.
 
Nu har hösten äntligen kommit på riktigt. Har fortfarande inte på elementen i lägenheten men det är inte så kallt. Det är liksom lite kyligt och vad passar inte mer perfekt då med en mjukis outfit tillsammans med levande ljus överallt? Denna hösten ska jag verkligen försöka njuta fullt ut av. Denna helgen går i fixandets tecken. Idag ska jag städa hela lägenheten för imorgon kommer Emelies föräldrar hit på en fika för att se om de är sugna på att lägga golv här inne i lägenheten. Hoppas Emelie kommer också. Jag tror jag blir lite lättad när mina projekt är klara och får se vad jag har gjort. Forma mitt hem precis som jag vill att det ska se ut. Det är så spännande!
 
Inte för att börja nästa ämne med nu, men NU ska jag bege mig tillbaka till verkliga livet där tvätten väntar på att hängas och där disken inte diskar sig själv. See you soon! Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback