Back to reality.

Hello!
 
Ja, nu sitter man här måndags morgon och undrar om samma energi som infinner sig kommer att finnas där senare idag när man kommer hem. Denna vecka har jag inget speciellt inbokat så jag tänker att jag ska ge lite mer all in här hemma. Ska ju inte behöva vara såhär egentligen, men jag gissar på att jag inte blivit sådär vuxen än. Tror nog att det kommer växa fram, mitt vuxna jag som jag inte vill möta än, haha!
 
Det som är skönt denna vecka är att träningen drar igång igen! Som jag längtat, känner att det är på tiden! Nu när vi har varg i byn så vågar man än inte gå ut själv. Längtar tills det blir ljusare ute så man vågar sig ut på promenader. En reflektion jag hade under helgen var att jag har blivit så försiktig med saker att det blir inget av det i slutändan. Känner mig liksom rädd för saker som jag innan inte brytt mig om, lite YOLO över det. Sedan att man hade dagen-efter-alkohol-dag igår gjorde inte saken bättre. Då brukar hjärnan spöka på det rejält och det blir rätt så mörkt. Nu blir det en period utan kalas och det känns skönt. Mer fokus på en själv. Mer bucketlist.
 
Nu ska jag förbereda det sista innan det är dags att fara mot kneget. Skärpa till sig lite med saker nu känner jag, nu kör vi liksom! Jag önskar er en bra dag och hoppas vi ses snart igen!
Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback