14 December 2017

Hello!
 
Ja, då var jag här igen och skrev några rader.. Försöker jobba med julkänslan i detta slaskiga väder som infinner sig just nu. Har under denna hösten upplevt mig tröttare än vanligt, en del säger att det är mörkret men jag vet inte.. Jag tror det är åldern. Tant börjar bli gammal. Det är tråkigt MEN för varje sak jag slutför så är jag väldigt nöjd med mig själv. T ex har jag dragit läääääänge på att åka till pappsen för att ta in posten, gjorde jag idag. Sedan var jag en sväng till tippen och slängde skräp, även en del av morfars saker, well done Anna! Sist men inte minst så var jag och pantade på Ica i Forshaga, har ju en tendens till att spara ihop pant ifall jag inte har pengar i slutet på månaden, så jag iallafall har råd till mjölk till mitt morgonkaffe. Vad gör jag för mina pantpengar denna gången? Mjölken är ju självklart slut, så då känns det ju extra bra att handla på panten.. Sedan följde det med 4 filmer hem.. Haha, det var min belöning för allt jag gjort idag! Nu ska vi se om jag "hinner" med något mer innan energin är slut igen.
 
Idag hade jag öppning på jobbet och då brukar det bli dippar senare på dagen. När jag hade det i våras så brukade jag faktiskt sova när jag kom hem för att få ihop vilan i kroppen och knopp. Men idag blev det väldigt sent så sitter här, more or less, nyvaken. Men tror att det gör gott för hjärnan och kroppen, jag lyckas ju somna sen så jag är inte orolig för det iaf. Hade det varit i våras så hade jag varit vaken på nätterna pga för lite vila, stress, stress, stress, haha!
 
Nu pep diskmaskinen att den är klar och så ska jag nog, trots att jag bestämde mig förut, att slänga in en tvättmaskin till. Det måste hända lite grejer nu. Någonstans borde ju den där energin vara, eller hur? Ikväll 'är det Jul med Ernst och därefter ska jag se på Pixels som jag itne sett tidigare. Tillåta sig själv att njuta och att tillåta sig själv att det är okej att sitta ner, är viktigt!
 
Jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi snart igen! Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback