2 januari 2018

Hello!
 
Ja, det blev inte som tänkt idag. Tanken var att jag skulle åka till stan för att uträtta ärenden. Men jag fick aldrig den riktiga energin att orka och så gick jag runt med mensvärk.. Helt otroligt jag som inte haft mens på flera månader och när jag väl får de så känns de inte, men den här gången.. Aah, det är ju mindre kul med molandet kan jag ju säga! Jag tog beslut och stannade hemma, sedan tog jag en sovstund för att få lite vila. Vaknade allt upp piggare än vad jag varit under hela dagen. Och då sov jag galet länge imorse!
 
Så det blev inte så mycket uträttat idag men det är en dag imorgon också. Antagligen så behövde jag pausen för att orka. Så vila mode is on!
 
Nu ska jag nog ta och fixa lite vatten, göra någon lista och se om vi kan få till något vettigt av den här kvällen!
Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback