Livet är en karusell!

Hej på er!
 
Nu är jag här igen, även det är lite seg startat vad gäller att skriva. Men det har ju hitills i år bara varit en stor karusell, så vem vet vart man hamnar när den har stannat? Det blir vad det blir av att skriva här tänker jag. Har ett mål att lära mig göra designen själv iaf. Så man lär sig något nytt! Alla resor 2023, toppar och dalar, tar jag när jag känner att jag har tiden att sitta ner och grotta ner mig i alla känslor året har erbjudit.  Så den säger jag to be continued på..
 
Vad händer idag då? Joda, jag ska iväg och tvätta täcke och kuddar hos morbror P. Sedan ska jag bege mig ut i skogen i jakt på bär och efter de ska jag väl göra allt det där som jag inte hann med igår.. Färga håret.. Vaxa ögonbrynen.. Duscha.. You name it! Ska väl ser ett och annat avsnitt av Rederiet också! På den tiden kostade en Vargtass 60 kr.. Tänk.. priserna var att bättre förr!
 
Nej, nu tar jag sats och påbörjar agendan för dagen!
 
Ha de så bra så hörs vi!
 
Kram Anna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback