Planera 2018, all in!

Hello!
 
Ja, då tog jag mig lite tid till att skriva några rader. Vilket just nu känns kul och bra. Känner nog att detta är något som jag är i behov av. Skriva av sina känslor och tankar lite. Det är amazing!
 
Igår tog jag mig en tur till Karlstad och handlade endast bara sånt som är bra att ha hemma saker! En stor låda med hjul på bland annat, som julen ska få flytta ner i. Krokar till badrummet som jag dragit länge på. Matlådor till mitt matplanerings projekt och en massa lampor ifall någon skulle gå. Blev även en uppsättning av nya påslakan på Hemtex. Åkte även till XXL där jag hade fått skor som inte passade och kom ut med ett par rejäla vinterskor istället. Inte för att de kommer att komma i behov just nu men en vacker dag så är de svinkallt och då har jag ett par ordentliga skor. Blev så vuxen igår att det är mina vuxenskor, behöver kanske inga andra för resten av mitt liv? Tog mig en tur till Emelie som bjöd mig på tonfiskpaj och vi tjöatde en del innan ajg for hem igen. Direkt i säng.
 
Idag har jag lite på agendan som ska göras. De ska rensas kläder, bäddas rent i sängen, bort med julen, duschas, Diskas, tvättas och drickas en hel del med kaffe. Just nu sitter jag och äter soppa till frukost och ska göra en plan. När allt detta är klart så ska jag fara mot stan tillsammans med min kusin. Min bästa vän fyller år idag och de ska firas med biofilmen Ted - För kärlekens skull, det blir nog fantastiskt! Efter de ska vi käka burgare på Bullbar.
 
Nu återgår jag till att äta samt planera dagen, vi hörs när vi hörs!
Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback