Faller igen, tacke vare mej själv..

hejsansvejsan!

Då var arbetssätt & lärande-provet avklarat. Gick bättre än förväntat med tanke på att jag är sämst när de gäller att plugga. Sjukdomen börjar ju bli en sorts förkylning nu ist. Tät i näsan och när de väl blir hosta av skiten så spyr jag nästan. Men jaja, så kan de vara! Skickade nyligen ett påhittat kedjebrev som alla andra skickar. Inte för att jag är vidskeplig eller vad det heter men så här löd det..

Känn dig träffad, gullunge Du är nåns älskling av alla älsklingar: Nåt gott kommer att hända dig i kväll kl 22 22 Det här är Inget skämt Nån kommer att ringaa dig eller snacka med dig online och säger Jag älskar dig Bryt inte kedjan sänd det till 13 personer inom 15 min

Och nu när klockan varit 22.22 så har det inte hänt något speciellt. Skräll att jag ska ha sån otur med allt jämnt. Eller ja, det känns så iaf. Tänk.. tänk om detta vi pratat om med Walkert kan funka i samma situation som denna?

_____________________________________________________________________________

" Jag ska klara det, jag ska ha henne/honom! "

Att man riktar mer på sitt mål än på sin målvakt. Ser du målvakten så blir den stor, ser du målet blir målvakten liten. Kanske ska ha en bestämd tanke hela tiden, att gå mer på mål än på det som är utanför det. Hmm.. bra idé?

_____________________________________________________________________________

Min planet är helt bortom galaxen alltså. Tror jag förstör mej själv när jag tänker såhär hela tiden. Att det blir alltid som jag tänkar fram. Den här gången får det fasen inte bli så. Nu ska ja skärpa mej! Precis som skorpan..

" Jag är ingen en liten lort "

Cheese, känslor shit fan ojoj, ROnny & Ragge fan!
Sängen blir, pallar inte min hjärna längre. byta?

Anna Molander




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback