Som en vind..

Hallu,
Huvudvärk sen gympan och den är fortfarande kvar. Sovit endel men den är då inte borta. Nisses ögon är ingen lek.. tittar man i dom så ser han rätt in i en. Det är som att han kan läsa en innifrån och ut. Scary. Jaja.. Provade övningsköra bil utan AUTOMAT! Stolt. Det gick som de gick men ja klarade det. Bullar & Krovgryta fick jag med päronsoda till. Kom hem, la mej, smsa, somnade och nu har jag vaknat. Ska snart sova igen för huvudvärken var fasen inget att leka med. Well, well..

Jag saknar dej. Har inte hört av dej på en dag eller något och det känns som en evighet. Känns som jag har förlorat mitt fotfäste och kan nu ramla hejdlöst ner i backen. Kom tillbaka snälla? I want to see you sweetheart. You're special baby, i want you by my side.. <3


THE BED CALLING!
GOD NIGHT
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback