BUCKY!

Hejsan!

IDag vart det en sliten dag. Många vann och jag vart inne i några matcher för en gångs skull! Idag vart det även jag & Linnéa hela dagen, pratat om allt mellan himmel och jord. Sedan i slutet när finalerna hade sin tid satt vid med Jocke och små snattrade. Ställde mig på vägen i morse och tänk att en runda på 20 min kan ta 1,5 kg TYP. Har väl typ bara ätit frukt när jag vart hungrig eller iaf sugen på ngt att äta. Orkar inte skriva så mycket ikväll.

Imorn är det bad med skolan och vad kul det ska bli! Ska u hem efetr det som tur är och nu är jag så trött att jag drar mig. Ska kolla lite mer på Buck & Tom sedan sover jag nog! Sayonara..

Tack för att ni läser, ni som läser!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback