Karlssons Klister & Skavsår!

Hejsan!

Idag har jag vart hurtig, som en brud kommenterade för någon dag sedan. Jag har åkt inlines i cirkus 45 min så nu har jag fetaste skavsåret, riktigt illa! Har nog fått lite färg från solen med eftersom jag kände att linne var det bästa jag kunde åka i. Åkte till Edeby korset och sedan hem igen. Väl hemma började jag med att ta banan och dricka lite vatten, Gott! Sedan började jag att göra lite situps och armböj. Efter lite slit blev det bus med bollen & Mimmsan som var helt crazy as always. Sedan vart det lite TV och försöka få tag på Linnéa.

Nu sitter jag här och tölar lite med folk. Ringde mamma coh bad henne get some Karlssons Klister at mormor&morfars place till mitt skavsår. Grazy, har du klister på skavsåret?! JA, det har jag. En assistent vi hade i 8:an sa att om man använder karlssons klister så blir det som nytt skin och det funkade! Det svider verkligen i början men det blir en skön smärta i slutändan.

Jag ringde nyligen hem till Linnéa och hennes moderjord sa att jag skulle ringa mobilen eller hem till hennes Farmor. Så nu ska jag ringa henne efter att jag har röjjt upp lite på rummet. Måste ha de där 250 kronorna. Förut när jag låg ute på gräset tänkte jag, varför inte klippa gräset redan nu? Ska fråga mamma om det är acceptabelt att göra det nu och få 50 kr för det. Jaja, nu ska jag börja städa och sedan blir det nog inget mer dator! Hörs senare, Sayonara!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback