Magneter, du vet sådana där filurer som brukar sitta på ditt kylskåp?

hallaien!

JA, då har typ min blogg varit urfrunktion de senaste dagarna. Wonder why? Tänkte den här förflyttningen det kommit ett meddelande om kanske var på väg att ske, så jag kollade runt lite men min hjärna fixade inte det så jag gav upp. Idag chansade jag och nu kan jag skriva, gött! Skolan har dragit igång på allvar nu och det är bara att följa strömmen. Dock flera ämnen efter mig men jag ska skärpa mig.

Imorn är det onsdag och inget speciellt antar jag? Det enda som verkar speciellt nu är väl Tom. Han får mig att komma igenom dagen iaf, tur det! Fredag ska jag på kalas hos Ida, vet precis vad hon & Lina ska få i present! Vart en sväng på staden igår, skulle köpa söta shorts men ändrade mig ganska snabbt när jag kollade priset, 999kr. Det var LITE för mycket för min plånbok tyvärr. Så jag velade runt där med Emelie och sa att ja skulle köpa allt, så blev ju inte fallet! När Emelie och hennes kompis Emelie hade åkt så köpte jag 6 magneter (runda & fyrkantiga), leggins, film, klistermärken och en till grej till lillsyrran i födelsedags present. Sedan drog jag till Mc Donalds där Jenny snäällt väntat på mig i någon timme. Så vart vi in på SF och dolade sedan åkte jag typ hem.

Väl hemma så väntade jag på att Tom skulle logga in så vi kunde snacka lite. Vart så trött när han kom in så det blev ingen lång stund. Vi bestämde att vi skulle höras när jag vaknade. Ledig var jag ju idag så vi kunde snattra länge. Men vi började kanske prata runt 3 tiden, så de blev lite ditt och datt. Nu väntar sängen och skoldag imorgon. Palla? Ett måste om man ska göra succé i arbetslivet. Söka sommarjobb ska jag göra också, hörs!

Btw, trevligt att folk kommenterar och vill att jag ska läsa deras blogg in return!


BED IS CALLING!
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback