Doftar gott..

hejsan!

JA, då har man tändt för att siffra nummer 1 ska brinna ut för idag. Riktigt mysigt måste jag säga, sedan har jag även tändt på mitt doftljus också. Doften av söt jordgubb är mumma! Det enda som saknas nu är doften av lussebulle, pepparkaka, glögg och en varm brasa. Sedan är det jul!

Nämnde inte förut att jag även köpte post-itlappar också, tihi! Sådana där som Maria har på jobbet typ. Väntar bara på att jag ska få skriva ner något för dom är så roliga! Sedan köpte jag ofc, en ny film. Det var 2 filmer i en faktist, Asterix & Obelix! Mina kungar de! Ska nog se den till helgen kanske..

Pratade med Sanna i telefonen för någon timme sedan också. Vi planera lite framtidsplaner och om allt som skett sedan vi sågs sist typ. Hon nämnde Lussenatta är till helgen, kul! Synd bara att man inte har körkort och kan kolla läget. Längtar till körkortet! Tur att Sanna tar det snart, så slipper jag vänta på buss varje gång jag ska någonstans.

Men nu ska jag se om jag hittar något att skriva ner på mina nya lappar. Hihi. Godnatt!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback