Dromedar & BK!

Tjenare!

JA, nu ni ska jag berätta för er era gullonger vad jag har gjort idag. Jag har vaknat och sett på tv med min syster. Sedan så gjorde hon sig iordning och EFTER det så frågar hon om jag ska med och handla julklappar etc. Klart man följer med, Tor Björnar ska ju ha annat för sig fram till 5. Så där trallade man runt med syrran tills hon började jobba, då bjöd hon på chokladmjölk. Tips till alla choklad älskare vill jag lova. Så jäkla mäktig. well..

Sedan kom Falken då blev det julklappshandling där också. Slägga och allt. Efter julhandlandet så hamnade vi på Dromedar där Falk käkade och så, sedan drog vi hem och softade. Såg på typ halva Transporter4 innnan vi skulle sticka in till Jessheim igen för att köpa BK mat. Vi drog i Falks 740 genom hela Jessheim. HAHA. Sedan hamnade vi hemma med mycket mat. Sms av Tor och så gick man ut en sväng och pratade med honom.

Nu är vi på väg mot sängen allihopa. Sara och Falk ska upp sj ska jag sova till 10 iaf. Sedan ska jag städa och träna. Men vi hörs till morgonen, puss på er onger! Godnatt!


MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback