Städpatrullen!

Tjenna!

JA, idag städar jag. När det är så SUPER FINT väder! Jag tänkte att jag tar alla kläder idag sedan tar jag resten allt eftersom. Anledningen till titeln på detta inlägg är pga att min mormor ska komma hit och städa också, hon älskert! Detta pga att min syster tar studenten på torsdag och då måste allt vara så förbannat fint. Jag känner inget speciellt för hennes student, är den verkligen så stor? Jag har för mig att jag hört vid fikabordet att förr så tog man studenten då man blivit utbildad? Ja, jag vet inte säkert. Men är det så lär man ju få vänta några år på hennes student med tanke på att hon inte vet vad hon vill bli förutom bartender då.

Jaja, alla kläder ska fixas sedan får vi se vad mor tycker om jag ska ge järnet ikväll. Nu är Anki sugen på att bada så det blir ju lätt att dra till Skivan. Hoppas hennes cykel är i funktion bara. Annars blire bilen, Ankis mamma är en supersnäll mamma! Efter badet så blire nog städning igen. Men nu ska jag fortsätta och sedan får vi se vart livet tar mig.

Jag ska starta upp ett nytt liv när sommarlovet kommit igång. Jag ska bli smal, jag ska få självförtroende, jag ska bli wonderwoman! Nu är det bara att vänta en vecka till sedan är jag ute på löpbanan!

Badet blir, ciao!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback