Alla dessa frågor utan svar..

hello!

Ja, med tanke på vad klockan var igår så borde jag in sett redan då att något sällskap skulle jag inte få. Nice rim där, hehe! Så efter att min kära vän full och go lagt sig så gjorde jag iordning allt och la mig. Bäddade, plockade iordning och sedan var det bara att försöka slockna. Det har varit svårt att sova ensam den senaste veckan, får se när det släpper. Iaf skrev jag ett godnatt sms och sedan efter kanske 20 minuter ringer en full & go Klara Alm från Smögen. Hon gjorde min kväll hon. Spelade in hennes sjuka skratt också, så varje gång jag blir ledsen eller något så ska jag lyssna på det. lär garanterat apflabba åt det i framtiden. En sak undrar jag, varför vill ingen hålla mig sällskap när jag är barnvakt?

Vaknade av att lilla Nova darling ropade på mamma vid halv 8 imorse. När jag kom in så skulle jag inte bära upp henne, utan jag skulle gå sa hon. Jag gick tillbaka till sängen och slocknade. En timme gick och sedan hörde jag henne igen. Lät henne ropa ett tag innan jag gick upp och kollade till henne. Bärde upp henne, sedan blev det lite tårar och jag fick inte vara kvar i hennes rum, schysst! Så jag gick ut, titta till henne en sväng senare då hon lagt sig i sitt tält och somnat, goding! Sedan velade vi runt i lägenheten med frukost och klossar.

Jag tog bussen hem halv 1 med skavsår för hela året. Mor hämtade upp mig och jag fick köra från Peter och hem. Måste verkligen lära mig att köra nu. Vill ha körkort. 6 körlektioner kvar och jag känner bara press alltså. Jag vill verkligen ha körkortet. Kan man inte bara få körkortet i flingorna så är det bra sen? Yeye, fram tills nu så har jag sett på var fan är min revy? med Magnus Uggla, rätt bra faktiskt. Lite små kul. Sedan behöver jag inte mat förens imorn för nu är klockan sent och jag är äckligt mätt. Ska försöka hamna tidigt i kojs ikväll. Hörs later!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback