Skuuulan!

Hello!

JA, nu sitter jag i skolan och känner mig duktig. Startade dagen med att försöka vakna, tog en dusch och tog på mig kläder. Packade Branäsgrejer med mamma och sedan kom far och hjälpte till lite. Tog mig lite frukost, förövrigt så har jag druckit upp mig juice som jag skulle ha idag. Får nog köpa sen när jag slutat. Sedan drog jag och fader mot storstaden. Jag drog till S.A.T.S och körde SatsCore, GÖTT! Otroligt skönt att få träningen överstökad, slipper jag tänka på det HELA dagen. Sedan drog jag in i duschen en sväng och pappsen kom för att hämta mig. Vi drog oss mot Hammarö och kollade läget. Bl a vart Eric bor och sedan kollade vi in hans sexiga Saab. Vi kom till HUC där skidor och annat skulle lämnas. Nu har vi haft bild & naturkunskapsprov även en liten lunch. Börjar med Lägerteori kvart över så det blir väl inte så mycket mer. Svenska sista lektionen med, gött!

Blir ju att skynda hem sen också, hatar stress! Men vad gör man inte för att få leva livet? Får se vart man hamnar inatt också, de som lever får se! Har skaffat en bok som jag skriver ner dagsscheman så jag vet vad jag ska göra. Är så vilsen och stressad så jag t.o.m går en halvtimme innan bussen går ibland. Ska börja plugga under helgen, kan inte fortsätta "tar det när jag kommer hem". För ni vet lika väl som jag att jag inte gör någonting hemma. Well, ska väl göra annat på datorn de sista 20 minutrarna. Får se om jag hinner skriva senare annars hörs vi nog när jag kommit hem! HÖRS!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback