Borta bra men hemma bäst!

Hello!

Ja, nu har jag äntligen hamnat på hemmaplan. Måste säga att det är ruskigt skönt att vara hemma igen. Känner inte att jag MÅSTE göra något, vilket jag kännt den senaste veckan. Måste ha koll på allt, måste göra de och de, liksom grejer hela tiden. Lite jobbigt. Men det är hur underbart som helst att vara med Ida och Nova. Nova är ju bara 2 år men hon har allt ett hjärta av guld trots att hon ibland slänger saker i toaletten. Man känner liksom frid i själen så fint som man säger det. Men nu är jag iaf hemma. Här har jag syrran rum plus mitt egna. Anna tar över hela Deje snart alltså.

Imorn är det full rulle. Nästan så jag mår dåligt nu alltså. Ångest har jag också. Jisses, vart är världen på väg? Jag känner knappt känslor längre och känner jag känslor så går dom som i en berg-och-dal-bana. Ena stunden kan jag nästan vilja gråta och i andra stunden så kan jag skratta åt något som inte ens är kul? Sedan har jag tydligen förändrats och jag vet inte ens själv om det. Vad är det som händer?

Mimmi har fortfarande inte försvunnit ur mina tankar. Det kommer hon ju iofs aldrig att göra heller, men hon finns där ofta. Hon finns där när jag ska öppna dörren, hon finns där när solen skiner. Det är svårt att glömma allt det fina vi haft tillsammans. Det är väl inte glömma jag vill göra, men jag vill inte bli påmind för jag blir bara ledsen av det liksom. Det känns Ok just nu men ändå är det något som stör. Varför blev det såhär älskling? Vart jag än går och var jag än befinner mig så finns jag alltid där för dig. I keep a part fo you with me, and everywhere I am there you'll be.

Bäst musik just nu: LeAnn Rimes - How do I live, Hampus - Mah secret garden, Dead by April - Losing you, Faith Hill - there you'll be.

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback