Som jag hade dig förut.

Hello!

Ja, nu är det snart helg igen känner jag. Syrrans party för ju lite lyckat som sagt. Söndagen spenderade jag för det mesta i min säng. Only me and my bed. Jag såg där på Tarzan, super bra film! Säg någon film jag ser som är dålig? Efter att ha sett den hamnade man i vardagsrummet där Biddan bjöd på resten av hennes kebabtallrik och syrran på hennes Vera. MUMS! Therese var här också. Biddan hade med sig Vincent, sicken goding! Pussgalen är han också, gillert! Efter det såg jag och lillasyster på Fullt hus, även den mycket bra! Skulle gärna vilja ha den hemma. Menmen, de får styras! Sedan vart det väl sängen resten av dagen/kvällen.

Måndagen gick och idag är det ju då tisdag. Det var Box på idrotten, jobbigt! Inget jag vill hålla på med i min sits haha. Behöver träna mer för att kunna klara av något sånt igen. Imorn ska vi på Wettergrensdagen och kolla på UF företag. Kul? ja, jag slipper en skoldag iaf. Är rätt sugen på att starta ett, men vad ska jag göra? Hade tänkt att träna innan men har snabbt ångrat mig nu pga sömn. Vill försöka ta hand om mig själv nu. Känner mig handikappad som inte kan ta tag i mig själv. Nu måste det bli ändring!

Nu ska jag se NAVY CIS, där Ducky alltid tjatar om historia, haha! Sedan ska trimma nötterna, ställa klockan och sova. Vi hörs!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback