Svamp Bob

Hello!

Ja, nu har hela dagen gått. Jag hade sådan mensvärk imorse och det kan jag bara tracka gudarna för. Dock var de sån smärta att jag tog en dusch, 2 alvedon och en tupplur på 1½ timme innan smärtan la sig. Vid halv 2 åkte vi till mormor och morfar för att käka lite pannkakor, blev diskussion om hur jag ska parkera. Varför parkerar alla andra så då jag inte får det? Efter detdrog vi till pappa och umgicks lite. Hjälpte till med släpkärran och så. När det var färdigt med det drog vi till Tjärn och hälsade på familjen Lindquist nya familjemedlem Hilda, super goding måste jag säga! Så , Ida, om ni behöver hundvakt eller chaufför så är det bara att ringa. Nu sitter vi hemma och tittar på Svamp Bob plus MTV, sappar mellan kanalerna så fint som det heter. Ska se Da Vinci Koden ikväll så ska hämta Robin för han är bakfull, FINALLY FÅR JAG KÖRA NÅGON! Haha, så under filmens gång ska jag & lillsyrran käka pizza och chips, mums de! Nu ska jag göra annat, typ plocka iordning på rummet. Men innan jag gör det så ska jag se 20 min på Transformers, BRA FILM! Vi hörs senare!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback