Åka bil, åka bil, åka bil..

Hello!

Ja, nu har man VAKNAT efter gårdagens/nattens bravader. Jag hade en toppen kväll igår, den BÄSTA på länge. Eftersom jag oftast är nykter när jag drar ut så blir det många gånger lite för mycket med folk som har alkohol i kroppen. Olika gånger, olika jobbiga sitsar! Men igår blev det inte för mycket och jag är NÖJD! Antar att jag gömde mig lite för de fullaste peepsen.

Jag brukar ju alltid uppdatera MLi om saker att hon inte missar något när det är vissa studentfester men denna gången missade hon allt! Jag har inte dansat så mycket att ryggen gjort ont, benen värker och jag börjat gäspa. SWEEEEEEEEET! Nu blir det inte studentfest förens på självaste Studentdagen. Längtar dit redan!

Jag var ju chaufför inatt och det blev lite folk som skulle till Max. Vi hade till och med sällskap på vägen. Min gamle klasskompis Per körde nämligen ett gäng med Deje peeps. Dock försvann dom när vi kom till Skåre. Då råkade jag dra iväg ordentligt. La mig i sängen 04.30 imorse. Det borde känns och inte känns. Somnade fort i alla fall så jag klagar inte!

Nu ska jag byta om, sedan åker jag upp mot Humletorp och sedan vidare mot Sunne! Saffran & Vitlök väntar! Hoho, dom har världens godaste mat! LÄNGTAR! Det är så god mat att jag skulle vilja flytta in där med Klara. Shit, då hade vi nog ätit dom till konkurs! Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback