Bra väder, bra kläder!

Hello!

Ja, nu har man sett Sherlock Holmes och jag ångrar inte att den fixades! Vilken bra film! Nu har jag varit i sängen typ hela dagen så jag tänkte att jag ska ta mig en promenad ute i solskenet. Är rätt tung i huvudet så behöver nog lite frisk luft.

Nu när det blir bra väder så kommer alla bra kläder! Har verkligen längtat efter våren så man slipper ha en tung peakjacka på sig som tar dubbel så stor plats än vad man själv gör. Kanske blir dusch sen, om man inte vill vara ofresh med Ronjano. Gick ju runt och letade efter min skidjacka så fann jag en jeansjacka istället i min moders garderob. Hur nice är inte det? Nu har man tjänat in dom 700 spännen man hade spenderat på en sprillans ny!

Syrran och Andreas ska se SH nu medans dom käkar kebab. Lite sugen blir man men ändå inte. Ska bege mig ut, kanske får med mig någon? Det spörs. Släpper bomben i nästa inlägg. Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback