Knasig huvudvärk och bankningar på taket.

Hello!

Ja, idag fick jag bli hemma. Jag vaknade med en huvudvärk utan dess like alltså. Har liksom ont i olika delar av hjärnan. Bakom ena ögat och i bakhuvudet på motsatt sida av ögat. Den började komma igår efter jag pratat med Fredrik. Visste inte att det var smittsamt? Fredrik hade nämligen en helvetes migrän. Att dom bygger om taket på garaget kanske inte gör huvudet bättre..

Huvudvärk hindrar mig inte från att göra klart saker och ting. Ringde Maggan och fick en tidigare tid för balklänningen. NICE! Sedan ska jag vara barnvakt idag så jag tänkte dra mig mot storstan tidigare. Hoppas Nova är på snällsidan idag. Skulle helst vilja avstå en envis Nova, haha. Men innan jag går mot Glasberget så ska jag möta upp Robin. Länge sedan man såg den grabben. Det var vid Halloween tror jag då han var utklädd till brud. Det var nice, haha!

Sitter just nu och tittar på Bläckhjärta. En mycket bra film med Brendan Frsaer. Varför ska ALLTID Brendan Fraser vara med i alla bra övernaturliga filmer? Jag är nog lite kär i honom efter Djungel George. Han är ju som en dröm i den filmen. Nästan så man börjar gråta alltså. Kan ju gråta för minsta lilla nu för tiden. Men han är jävla snygg och är som en dröm på riktigt alltså. Ska bjuda nu på sången som har stämplat Djungel George. Johnny Clegg & Savuka - Dela. Med små filmklipp från filmen så får man lite extra känsla. Enjoy!




Är det så att ni kanske vill se filmen så finns den i 9-10 delar på youtube.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback