Filmmys i ensamheten! SAVE ME!

Hello!

Ja, nu sitter jag i soffan som var ett äventyr att ta in i lägenheten. Men mor och morbror klarade det! Grattis på er, eller något. Fick även inflyttningspresent av Peter, VÄLJ VAD DU VILL PÅ ICA! Ja, då kan man ju fråga sig själv vad man ska ha? Man kommer ju in i ett tillstånd där man inte vet vad man ska ta när man får välja på precis allt! Då vet vi ju också att Ica har mycket att erbjuda!

Det fick bli lite sparris, champinjoner, juice, ägg, steksmör, chips, cocacola, mjöl, socker, havregryn, ketchup osv. Såt jag visste jag behövde. TACK PETER! Du hjälper mig överleva här uppe! Känns gött att ha lite mer att välja på än vårrullar och baconsås med pasta faktiskt.

Fick sålt en massagestol idag så fick ju 500 i handen. Dock försvann ju typ hälften när jag var iväg till Coop förut. 3 Filmer och godis. Spiderwick, Rädda Willy 2 och Hannah Montana the Movie. Sätt i H.M.T.M nu i dvdn. Får se om den är något att hänga i julgran till vintern. Lite kul att Miley Cyrus bara är 1 år yngre än mig. Lite avis är man ju, det kunde ju varit jag som sjöng så otroligt nice. Eller iaf såpass nice att folk vill lyssna på hennes röst.


Sen kan jag ju hälsa till mormor och morfar.. DÄR FICK NI! Soffan fick plats och den kom in, HAHA! BILDBEVIS!

Min fina soffa som jag fick av Ida, tack hjärtat!

Lite stökigt än, men de va värre imorse innan jag började fixa inför soffläget.

En av de fina ljusstakarna jag fått av mormor, tack!

Ja, nu ska jag återgå till soffläget. Hehe, jag sitter i soffan men ska fixa med täcke. Godis, dricka och chips ska ställas fram och nu fortsätter filmen. Kanske skriver senare, kanske inte! Men film blire nu, hoppas på sällskap från något håll senare också! Have a nice night!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback