Speechless..

Hello!

Ja, jag är typ nyvaken. Behövde verkligen sömnen. Trots att jag vaknade runt 8 och 9 så kunde jag somna om. Good, good. Downtown feelingen har inte släppt och jag är rädd att den inte kommer göra det förens jag blir sysselsätt av någon person. Sanna ska kanske komma förbi och hälsa på senare vilket jag otroligt längtar efter! HOHO! SÖKER SÄLLSKAP STÅR DET I PANNAN PÅ MIG!

Ibland eller ja, rätt ofta nu för tiden så önskar jag att vi aldrig hade setts igen. Det gör så ont i mig hela tiden då jag hör saker jag inte vill veta något om. Varje gång vi ses känns det som den allra första gången. Minnen överallt som bara får mig att drömma tillbaka några år. Japp, it's killing me. Kommer på mig själv många gånger när jag är ute och går, jag går runt och små ler för mig själv. Tänker på alla platser, alla minnen och alla gånger vi gjort skaer tillsammans. Förstår inte vart jag får min ork ifrån att sitta och tänk såhär. Att intala sig själv att man inte är något man är, är helt sjukt. Jag ljuger för mig själv och jag ljuger för dig. Bättre att ljuga och gömma än att förlora allt man fått. Det värsta är att jag känner mig inte nöjd utan vill ha mer. Jag ska vara glad för vad jag fått, men som sagt.. Ibland önskar jag att vi aldrig hade setts igen.

Jag brukar inte ge upp saker. Ger jag mig in på något så brukar jag lägga in allt jag har och hoppas på vinst. Dock blir det ju inte så denna gången. Sitter hela tiden och hoppas. Fattar inte hur jag orkar alltså. Kan inte skolan börja nu så jag slipper sitta och tänka i min ensamhet hela tiden? Jag blir knäpp av detta alltså!

Nu ska jag diska och städa. Hörs senare!



Jag älskar dig när du är full för då visar du att du vill ha mig. Du visar kärlek.
Jag älskar dig när du är nykter för då visar du att du är ärlig och inte vill något.
Jag hatar dig när du är full för det är jag som har känslor.
Jag hatar dig när du är nykter för du stöter bort mig totalt.

Jag både hatar och älskar dig för den du är full som nykter. FAN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback