Uppe med tuppen?

Hello!

Ja, nu är man ju vaken. Iofs är klockan 9 men för att jag är ledig så borde jag ju sova till senast 1 iaf. Vaknade vid 6 tiden också, vilket jag gjort varje natt. Av vilken anledning vet jag inte, men förmodar att det är på grund av att allting känns nytt. Känns ju inte som att jag ska bo här i 2 år utan att jag är bara inneboende i någons lägenhet för bara några veckor. Men jag brukar inte sova dåligt då jag brukar sova hos "någon", kanske för detta är min egen lägenhet?

Kan ju alltid leka med tanken och försöka luska fram vad som försigår i huvudet på mig. I det under medvetna. Torktumlaren fick dö igår när jag var ner. Den hade inte gett upp så jag slog av strömbrytaren. Ska strax gå ner och kolla läget med den. Kläderna borde väl passa en nyfödd bebis nu. Sen blir det dusch om jag inte lägger mig och sover en timme till. Känns som att det behövs, men det spörs väl.

Anna vs Torktumlaren nu, sängen sen?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback