Johnny, my friend, tell me a good night story..

Hello!

Ja, dagen vaknades inte upp i i stugan. Hemlig ort, hemlig plats! Praktik blev av och Linn hänkade på. Snackade om diverse ting som jag bara mår illa av just nu. Vad fan ska man göra när man inte förstår ett piss och ändå måste försöka leva med det? Detta får väl mig att låta helt knas i kolan men wtf, är det ingen som berättar så självklart blir man lite knas. Just för att man vill och BEHÖVER veta. Jävla skit.. ursäkta mitt dåliga ordförråd.

Pilates tog som knas. Haha, vadå knas? Tog som bara den! Kände av att det blev mycket eftersom det killade i halsen. Men det inte därför jag mår illa nu. Något helt annat. Hoppas detta släpper en vacker dag. Då kan jag känna mig ett snäpp friare! Imorn ska jag fota på HK. Hoppas det går vägen eftersom jag inte har samma utrustning som den fotografen innan men det löser sig förhoppningsvis.

nu är jag trött, illamående och ska bannemig sova. Fick sova ut idag, utan sked, men är sjukt trött ändå. Ska se om Linn hänkar på. Nu går jag iaf. Inget känns bra. Får se om Johnny, my homie, berättar en liten godnattsaga om lyckligt slut så man blir lite mer positiv iaf. Vi hörs, godnatt!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback