En dag till att fundera..

Hello peeps!

JA, nu när det är nytt år och allt så börjar man ju självklart tänka till på saker och ting. Snart nalkas bal och student vilket betyder att efter detta är du arbetslös (oftast!), vissa har turen så att säga! Jag och min vän Linnea har små, små planer på att söka till en KY utbildning uppe i Sunne. Då har vi planerat att vi slår ihop oss och allt, vilket kan bli lite jobbigt kanske? Nejda, jag tror det kommer bli kul. Ida, en annan bekant, kanske också ska söka till denna utbildning vilket gör att vi blir flera. Ju flera desto roligare! De hade planerat detta innan så de blir ju mer jag som hänger på. Eftersom vi blir tre så blir ju hyran, maten och allting inte lika dyrt. Finns mest bara positiva saker om denna planering, vi får se vad som händer!

Jag har även egna planer på att växa upp. En sak man ALDRIG vill göra, men måste. I mitt fall måste jag detta för att jag ska kunna palla trycket som kommer snart. Har en magkänsla av att saker och ting kommer komma som en stjärnfall och bomba in i mig. Det är då jag har många vänner att tacka för att dom finns, men samtidigt vill jag bli stark som person och klara av det mesta själv. Man kan inte klara allting själv, men då tar jag hjälp av alla olika vänner jag har. Jag har en längtan men vet inte vad jag har längtan efter. Det spörs väl.

Nu när jag skrivit klart ska jag åka till Linnea och fiska upp henne, därefter bär det av mot Spanks. Där ska de skvallras, fikas och färgas! Spanks ska gå från beauty blond till vibration brown. Sounds nice! Har även börjat gilla Linnea musikstil då hon lyssnar på väldigt lugn och depp thinking musik. Det ger mig inspiration. Vet inte till vad men jag känner av det. Känner en nypa motivation också, tummen upp för det!

Alla gör ju nyårslöften känns det som. Jag har dock inga men det är ju för att jag vet inte vad jag ska göra bättre? Jag kan inte göra något annat än att vara mig själv. Det är väl skolan jag kan göra bättre då, men det handlar ju inte om mig själv på det sätttet då. Min lilla syster börjar ta bad vilket jag tycker är jätte bra för henne! Jag får en sån där Må-bra-känsla för hon tar hand om sig själv. Hon är ju trotsallt inte så liten längre, fast hon är den jobbiga skitungen i mina ögon. Hon går sin egen väg, vilket jag beundrar henne för. Själv har jag inte hittat min än så jag följer mestadels strömmen. Which sucks! Men iaf, nyårslöften är bra för många att sätta pli på sig själv. Men jag gör det utan att ge några löften. Däremot ska jag sätta mål som jag kan kämpa för. Det blir nog bra.

Nu väntar Linnea på att jag ska hämta henne så jag borde nog åka nu, men skriver nog senare. Blir ingen sen kväll ikväll, i promise!


MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback