I WANNA BE FAMOUS!

Hello!

Ja, nu har jag bestämdt mig lite. Nu ska jag packa och bege mig mot badhuset. Sedan ska jag hämta Linnea och efter det blir det Ida hela kvällen. Ska ha med mig The Notebook så hon blir nöjd! Ska bli skönt att ta en myskväll med henne. Blir nog en del talk också, vi har aldrig sett en film tillsammans? Haha, det blir oftast bara delar man hänger med på.

Efter helgen som var så brände jag ju mig. Ack, ack! Tror ni inte det där brännsåret har börjat flagna och retas med mig? Jag är som person att jag kan inte sluta peta på saker som jag inte borde peta på. Hoppas jag kan ge mig efter lite handkräm. Börjar även känna mig lite konstig i kroppen, någon som känner sig skyldig angående baciller och basiluska som leder till sjukdomar? Man vet aldrig vad som kan hända nu..

Nu ska jag bege mig, skriver när jag är hos Ida eller när jag kommit tillbaka till stugan. Vi hörs senare!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback