Nu ska de fixas inför imorn!

Hello!

Ja, imorn är det första och sist första skoldagen på vårterminen. Kanske inte känns så pjåkigt med studenten snart? Enda grejen är väl att man blir arbetslös och sanslöst pank! Det är ILLA! Jag skulle vilja ha ett jobb, men vart? Ska iaf kolla praktik på Stadium vilket känns helt okej för min del! Kanske får sova hos farmor då också. Skulle sitta fint med gång avstånd ännu en gång!

Photoshouten gick finemang förut! Fick en stor chokladkaka av Anki som tack för hjälpen. SÖT! Missi fick vara med på någon bild med sin nyopererade mage. Hon gillade kameran tror jag, hon följde ju efter när Anki bytte vinkel haha! Mitt i allt kom ju Linnea hit och gav mig en tröja jag skickat efter från Nelly.com med grymt billigt reapris. "Admit" you <3 to hate my blog ", står det på den, haha tyckte den var så klockren! Ska ta kort på den och lägga in så får i se. Jag gillar det skarpt!

Eftersom jag inte hann med någon hängning förut så ska jag hänga tvätt nu. Sedan ska jag hänga tvätt senare också. Får se hur många tvättar det blir idag. Men jag skriver när jag gjort det mesta.

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback