Jalla! Jalla!

Hello!

Ja, wierd dreams last night I must say! Dock minns jag bara en grej men blev ändå sådär "WHAT THE F?!". Get out of my head typ. Alla barn i Bullerbyn ska börja kl 15 så jag plockar och står i nu eftersom det är idag och imorn jag har på mig att fixa innan Mäklaren kommer för att ta kort.

Har en tvätt i nu och fortsätter jag hela dagen så är jag nog klar innan kvällen iaf. Spanky frågade om jag ville med och rida. Tror jag ska ta mig en break och följa med. Blir inte så mycket till hösten eftersom jag inte kommer bo kvar i Deje. Men jag fick tankar om att åka hem någon helg och ta en tur med henne. Kvalitetstid är viktigt tycker jag. Idag är det skapligt väder, inte för varmt och inte för kallt, så det blir nog skönt!

Jag är sliten i kroppen men ska lägga manken till iaf! Med allt som cirkulerar, då menar jag ALLT! Mamma ska hjälpa mig ringa om boende efter som jag inte kan ringa mobilt härifrån. Ska städa runt i huset här så vi blir klara någon gång. Pappa åker till tippen fram och tillbaka idag. Vet inte om det blir några större laster men en sväng har det blivit av iaf. Han kanske ska fixa med garaget, det är ju där det är mest grejer.

Fick just en sån där hopplös känsla där kroppen bara säger "Ja, det kanske blir bra". Det blir alltid bra i slutet, på ett eller annat sätt. Synd bara att det ska ta sådan tid. Jag är redan redo att flytta till Sunne och det är 2 månader kvar tills jag börjar skolan. Jag är redo att placera mig ensam med två katter på ett ställe där jag faktiskt inte vill bo atm. Men jag tror jag behöver det. Skulle helst vilja bo i stugan men då blir det en helvetes pendling och då finns ingen tid till annat. Därför är det bäst att flytta och ha allt för sig själv. Att få ett ansvar känns skönt. Ett ansvar som handlar om att ta hand om sig själv och ingen annan.

Det slog mig förut att jag kan ju som ni många vet laga mat. Men inte vanlig mat. Det är ju inte svårt alls, men den matlagningen jag kan utan recept är ju GI. Så om jag nu skulle flytta så skulle jag nog gå ner i vikt på det också. Det finner jag positivt för att jag vill må bra med mig själv. Då kanske jag får den där fitnesskroppen jag vill ha, eftersom träningen är med i skolschemat. Och eftersom jag inte har någon där uppe som jag liksom kan umgås med 24/7 så blir det nog en del promenader och joggingturer vilket jag gillar. Jag är positivt inställd på detta. Jag längtar.

Nu ska jag plocka undan i rummet lite innan filmen börjar. Jalla! Jalla! Ju fortare jag blir klar desto fortare kanske jag kan flytta. Eller iaf till Linn tills vi hittat något i Sunne. Vi hörs senare gott folk, Anna has alot to do to day!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback