Min vitaste ros.

Hello!

Ja, nu sitter man här med popcorn och ser på lite film. Borde sova rätt gött nu eftersom jag åker halv 7 till morgonen för att jobba och försöka bli klar. Men känner jag mig själv rätt atm så borde jag avra vaken lite till för att ens kunna somna. Jag är trött och imorn kommer jag vara trött.

Jag är ledsen. Innerst inne är jag det. Säg ifrån istället. Jag ska själv säga ifrån, när tiden är inne. Jag sitter med en tung smärta i mitt bröst och det vill inte försvinna. Det är en klump med allting i. Inte bara en sak utan flera saker. Jag orkar inte detta snart. Jag är väldigt stark som orkar hålla på så länge, förstår inte vart jag fått orken ifrån. Jag är ju trött jämt. Bjuder på Kalle Blomqvist och Rasmus nu.



Puss & godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback