Att få måla, känslor och mysiga Missi.

Hello!

Ja, jag känner mig totally ready for the bed kan jag säga. Idag har jag målat mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Jag känner mig nöjd, för imorn är det klart och jag tar arbetslösheten på allvar. Jag ska bara ta det lugnt, ligga på stranden, bada och bara försöka känna på det vi kallar livet här i världen. Jag behöver det. Jag behöver det för att kunna orka lite till. Ska röva bort Linn och slänga henne i sjön, strax efter de kastar jag mig själv i sjön. Vi behöver ha lite skoj i dessa mörka tider.

Jag är nog klar runt 10 tiden imorn skulle jag chansa på. Då kanske man tar sig en liten nap om inte Lennart har fler jobb i säcken åt mig. Får se när farmor ringer in för frukost. Känns skönt att ha ett soft sommarjobb ändå. Bara sitta i solen, låta huden bli bränd och bara veva med penseln. Har ju alltid velat måla men känner ju att jag aldrig får tid till det. Kanske får lite mer tid nu om jag finner fantasin? Vore nice att måla tavlor som man själv målat, istället för att köpa menar jag.

Jag gjorde en när jag gick i högstadiet. Det är en avbild av en tatuering som en tjej vid namn Caroline har. Den föreställer en svart tribal med en turkos fjäril över. Sjukt snygg, ville själv ha den på precis samma ställe. Men för att inte vara en härmispermis så har jag andra planer. Först blir det ett stjärntecken på foten. Sedan får vi se om det är värt smärtan!

Jag vet inte hur jag mår där inne. Många intryck idag och de var inte positiva. Startade dagen med en massa skit bara. Jag som person är oftast väldigt uppriktig och ärlig. Men många gånger när jag inte vet vad jag ska göra så stänger jag in det och säger ingenting. Det gör mig på ett sätt rätt oärlig. Många gånger kör man en viting för att inte säga den riktiga sanningen. Det brukar ju kännas rätt. Jag tror jag ska ta och ändra på det. Försöka säga saker på en gång och inte dra på det. A new me.

Nu är det Sex and the city på tv. Tyvärr måste jag skippa nästa avsnitt för sängen ska nalkas. Måns är ute och Missi är inne. Kommer bli en tuff morgon imorn om hon ska hålla på som hon gjorde imorse. Vet inte hur många gånger jag vaknade. Men hon väckte mig iaf, tack hjärtat. Nu ska jag gå till sängs, Missi ska med och ta hand om mig så jag inte får mardrömmar, tänkar på tankar jag inte borde och vara närheten jag inte får. Misstolka inte mina vänner! Jag menar självklart att jag inte vill vara ensam, bara någon är där liksom.

Godnatt på er suckers, hörs imorn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback