Walking in the moonlight.

Hello!

Ja, av de delar jag såg bröllopet så var det fint. Vickan hade en enkel vacker klänning, dock tyckte jag att Daniel ser ut som han alltid gör så uppmärksamheten dras till prinsessan. Nu försöker jag hitta något på tv och jag kan säga att det är dåligt med bra program och filmer ikväll. Så därför tänkte jag bege mig ut i mörkret för att kunna kanske få fram tankar om livet. Hur det funkar osv.

Sedan vill jag ju bli trött också så det kan nog vara gött att ta en promenad innan sängen. Men först borde jag nog bädda eftersom jag tvättat de lakan som var där innan. Vill att det bara ska lukta Anna i sängen och inget annat. Luktar det annat blir Anna knäpp. HAHA! Skriver kanske innan jag somnar, annars godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback