Fit for fight!

Hello!

Ja, nu har man varit på kalas då. Det vart mycket för min del i slutet kände jag. Det sista av tårtbiten ville inte ner. Men nu är vi hemma och jag är i fullt skå med att fixa min bärbara dator. Måste säga att jag är rätt glad att jag har 2 datorer. Man kan alltid ha en i reserv liksom! Håller just nu på att överföra ALLT som har värde från min bärbara till min externa hårdisk. Så nice!

Ska väl fortsätta med det tills tiden är inne för att kolla hur veckan ser ut. Imorn ska man ju klippa sig och innan det är det ju idrott. Går djupare in på det senare! Sedan på torsdag ska jag vara chaufför vilket är otroligt onice. Men då kan jag träna under tiden, det känns skönt! Kanske blir några pass? Får se hur helgen blir osv. Känns som det är något denna veckan, förutom att skolan blir 100% återställdt med vanliga lektioner osv. Jaja. det märks!

Nu ska duktiga Anna röjja järnet, i'm fit for fight ska jag säga er! Nu ska virusjäklarna dö och jag ska vara herran på täppan! Vi hörs senare!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback