HOHO! Ny design!

Hello!

Ja, nu har man inskaffat ny design. Den är gjord av Zandra och hon är king! Jag känner mig riktigt nöjd ska ni veta. Vill ni se hennes blogg gå in på: http://counting.blogg.se/. Hon hade utlottning idag av 2 stycken andra designer som gick på en gång! Man hann inte med, men nu fick hon fira händer med min blogg och den sitta som handen i hansken!

Jag vet inte om det har något med att Zandra fifflat med designen men nu går det att kommentera! Hoppas ni utnyttjar det nu och kommenterar i mängder because I LOVE IT! Feedback är något som håller många bloggar vakna och uppdaterade! Hur härligt är det inte? HOHO!

Nu ska jag plugga vidare, vi hörs!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback