Mycket tjat om nostalgi men detta är glädje!

Hello!

Ja, nu är det kvällen. Men jag kan inte slita mig från datorn. Läser en massa inlägg från början... OMFG! Tänk att jag är samma person idag som för 3 år sedan. Det är ju nästan sjukt vad tiden går. Man förändras ju självklart! Men jag skriver på samma sätt. Nästintill iaf. Skrev mycket råare och tuffare på den tiden. Kanske för att jag inte brydde mig om att bli en större bloggare då?

Det är väldigt mycket tjat från min sida att jag har en sådan nostalgi hela tiden. Jag förstår om ni tycker det är pain in the ass att läsa om det, men ni ska bara veta vilken crazy lady jag faktiskt är! Jag har suttit här i snart en timme och bara skrattat åt mig själv. Att jag skrev som jag gjorde. Visst, jag var 16, ovetande om verkligheten utanför fönstret och buhuade varje gång någon inte svarade på sms. Men resten av det jag skrivit, WOW säger jag bara! Jag var en riktigt klockren pingla på den tiden!

Läste en liten kortis om att starta om på ruta 1. Att om allt kunde vara som det var innan. Bara tänk på skolan och inget annat. Den motivationen. Den är ju helt fantastisk måste jag säga! Jag tror det var tiden innan jag blev tillsammans med Niklas. Det var ju efter förhållandet, då man började buhua. Dom riktiga känslorna eller ja, dom som spökade iaf. Har lärt mig efter att ha läst lite om mitt förflutna att jag är en Powerpuff pingla utan dess like! Jag har klarat mig FINE i snart 4 år och fler kommer det bli!

Jag ska inte fightas för att vinna någons hjärta. Jag har kämpat nog känner jag och nu är det bara skola som gäller för min del! Det sätter jag mina avrivna naglar på! Min syster har sagt det många gånger till mig, men jag som kärlekskrank lyssnar självklart inte. Låt killarna komma efter dig, du ska inte behöva jaga. Det är ju inte mer än sant det hon säger. Men för att få så måste man ju ge. Det är ju lite kull-lek. Detta med kemin mellan 2 personer. Man måste få jaga och sedan jagas, annars försvinner ju den otroliga spänningen! Tänk, ibland är jag så smart att jag förvånar mig själv. Tur att det finns en mig, Anna Molander, ändå hörni!

Ska lägga in låten jag lovade förut från Avatar. Så bra! Lyssnar just nu på soundtracket fårn Lilla sjöjungfrun, vilken pärla! Cheese Jesus! Jag är så pigg och glad i kroppen. Nothing can stop me-känslan ni vet? Vet ni inte, så kan jag säga er att det är den bästa känslan jag haft i år! Motivations känsla på Kebenekajse höjd minsann!

Avatar - Becoming one of the people.




Nu så kallar sängen som är full i hår. Missi fäller ju hår som träden tappar löven om hösten. Det är hår ÖVERALLT! Blir att rensa näsan till morgonen gott folk, då väntar också en skönt dusch! Ni får ha en bra natt medans jag sover och jag hoppas ni mår bra! Godnatt på er och sov gott! Cyaa all in Pandora!

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback