Vad gör man när man vill ha tillbaka något man inte kan få?

Hello!

Ja, nu är det NAVY CIS på tvn. Det är ju så bra. Nästa måndag började Svenska hollywoodfruar, diggar det programet lite faktiskt. Tänk vad folk förändras när dom byter om sin miljö och livet förändras till en positiv ekonomi osv. Tänk om man hade sådan tur, då skulle man inte säga att man var olycklig pga pengar!

Imorn är det många grejer på gång. Ska klippas, ska lämna tyget till balklänningen, åka till stan x 2 och försöka städa. Det händer lite mer saker fast inte så big, orkar inte skriva upp alla grejer. Ska bli skönt att få bort allt slitet i håret, sedan ska jag ha med mig dagens köp så Linnea får se vilket kap jag har gjort!

Fått en del samtal ikväll. HERREGUD! Orkar inte alltså. Det blev för tjatigt minsann. Så vi får se vad som händer. Fett osugen. Rena arabiskan för er, rena svenskan för mig! Linn snackade lite i telefon, som vanligt, så man var även med där på ett hörn. Nu tittar hon igenom min mobil på bilder och Mattis från Ronja Rövardotter hoppade fram, haha! Inte lägg att vara skäggig och go!

Imorn är det precis 1 år sedan Mimmi togs bort. Känner inget nu men antar att det kommer imorn. Min baby. Kommer ihåg allt som att det hände nyligen. Innan vi åkte, bilresan på väg dit och ända tills hon somnade in. Ser allting framför mig. Bilder som visar hur hon ignorerar smärtan och är sig själv. Hur hon somnar in och kroppen försvinner. Hon var en glad hund ända till slutet. Gud vad jag saknar henne. Ett år utan skäll vid dörren, ingen som springer till dörren när man kommit in. Ingen som ligger och trängs i sängen. Allting är borta. Vad gör man när man vill ha tillbaka något man inte kan få? Tänk om man kunde få har något hela livet? Skulle inte tacka nej till att ha henne vid liv tills dagen då jag själv dör. Hon har det bättre nu än vad hon hade haft om hon levde. Tänker på dig hjärtat, varje dag..

Ska försöka styra sängen, dagen börjar tidigt imorn. Godnatt på er.

MUSIC IS LIFE
Anna Molander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback