Babylon A.D & Svenska Hollywoodfruar.

Hello!

Ja, tyvärr måste jag svika er ikväll. Jag har inte haft ork till någonting idag förutom att ligga i sängen, äta och ta kort. Jag tar den där talken about the ladies night imorn när jag kommit hem. Då har jag troligtvis lite mer krafter än vad jag har nu. Trots att jag har varit slö och mestadels varit i sängen av den här dagen så skulle jag kunna somna dirren. Fick en tanke förut,  ni vet när jag var vaken till 4-halv 5 bara för den förbannade rapporten? Jag tror jag ska köra så tills jag verkligen inte pallar, ge mer än 150%. Jag ska klara detta FÖRFAN! PEPP SOM BARA DEN! GO ANNA!

Förut vid 19 tiden började Babylon A.D, BRA FILM! Självklart såg jag ju 1/3 eftersom jag tittar på datorn den resterande delen. Vin Diesel var ju med, snubben som garanterat kan bära mig som om jag vore en fjäder! VILKA ARMAR ALLTSÅ! Sweet jesus! Faller nog i gråt den dagen någon bär mig som om jag inte vore någonting. HAHA! Som om det skulle hända, nej tänkte väl de..

Har även kollat på Svenska Hollywoodfruar på nätet efter som lilla syster skulle se Ballar av stål. Senaste avsnittet hade inte kommit in på TV3play så jag tänkte att jag kollar från början så jag hänger med lite i svängarna! Favoriten är ju såklart Maria Montazami! Hon är ju hur go som helst alltså. Följer hennes blogg på amelias hemsida. Man märker verkligen att det är hon som skriver. En vacker dag får man ju hoppas man får träffa henne. Otroligt söt personlighet måste jag säga!

Maria Montazami






Vin Diesel (möms.)


Nu väntar sömnen, till morgonen åker jag till Kristinehamn sedan är det skolan all day long och efter det en massa träning i trappor med lådor. Sedan ska vi lämna muskelvibratorn någonstans. Sedan hem och köra stenhårt. Nu ska jag sova som sagt så hörs vi imorn babes! Sov gott och dröm sött, godnatt sötonger!


svar; åh tack så mycket :)

2010-05-10 | 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback