TACK ALLA FÖR GRATULATIONERNA!

Hello!

Ja, nu är min tid över. Jag har ju typ varit 19 i tre 3 timmar nu typ. Föddes 23.02 när Carola vann eurovision och Sverige vann hockey VM. HAHA, stackars mamma. Hon missade hela kalaset! Minnesvärd stund ändå, jag kom ju till världen. Orka om jag har räknat rätt på tiden där, men ändå.

Jag skrattar tydligen som Marge Simpson enligt Tim. Han snackar lite om henne nu och hennes blåa hår. Hon borde ju har blåa hår på benen tycker han, jaja. Han är en rolig prick. Kanske träffar honom på midsommar om man har tur. Vet ju inte direkt vart jag kommer vara då.

Hittade en sida med hur fina smycken som helst, dock sved det i mitt öga när jag såg priserna. Hade jag haft stålar i plånboken till detta så hade jag lätt inskaffat mig en ring. Ska bli ring människa nu. Ska skaffa ringar som INTE tappar färg och blir bronsiga. Det ska vara good shit. Som jag kan duscha med utan att tänka att den ska bli ful. MÖMMA! Check it out: http://shop.carnosa.se/uttryckdig/ !!

Nu kallar sängen. Mamma väckte mig inte imorse för hon tyckte jag blivit stor tjej nu och behöver inte mamma som väcker mig. Kommer sakna då mamma står vid dörren och skriker att bussen går snart. HAHA!

TACK alla som sagt grattis till mig idag! Har inte svarat så många men tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback