Va blire för mat?

Hello!

Ja, nu börjar en ledighet ända tills på måndag. SKÖNT! Nu ska jag försöka ta igen allt jag kan. För nästa vecka är det sista riktiga skolveckan. Just nu sitter jag och Malin i vardagsrummet. Vi ser på Otämjd & Oklippt. Det är så hemskt. Vi ser hur en isbjörns unge skriker efter sin mamma och den sitter fast i en rävsax. Usch, jag blir så ledsen. Mamman kan inte göra något eftersom ungen bara sitter fast i en järngrej. De brukar aldrig visa något som slutar olyckligt, men just nu är det så hemskt att höra skrien från ungen.

Har sovit en stund nu på kanske 2 timmar. Det behövdes. Ska ju som sagt köra lite inatt. Först ska jag hämta mor om några timmar, sedan vid 2 tiden blir det några från andra sidan släkten som ska hämtas. Blir inget Sunne som på ett sätt är bra. Det är ju som sagt en bra bit dit. Tänk vad många gånger jag åkt upp dit och rent av kastat pengarna i sjön? Tur att det blivit lite ändring på det.

Nu ska jag undersöka vårt kylskåp. Köpte bara saker till mor och syster, jag själv har inte fått något gott. Tänkte jag skulle köpa innan Maxi stänger men det är ju frågan om jag hinner. Dom stänger kl 22 och jag ska duscha. Får nog tanka bilen när vi är i stan. Får se om jag hinner så att säga. Skriver kanske en rad när jag kommit hem inatt. Puss på er så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback