Ååh vilken härlig dag!

Hello!

Ja, jag gick upp för cirkus en timme sedan. Eftersom solen stack fram på sidorna av min ljusisolerade gardin så tänkte jag att jag kan ju INTE ligga kvar bara för att. Hur skulle det sluta? Brukar sluta med huvudvärk eller en mycket seg dag. Iofs är jag rätt seg nu men jag tar tag i mig själv hela tiden, sjukt nöjd!

Jag ska alldeles snart dra mig ut i det fina vädret. Ska ta mig en sväng förbi skolan för att hämta yoghurt och något papper sedan fortsätter min tur, men vart vet jag inte än. Får se om Jennie, Elisabeth eller Henrik har vaknat lite till liv så kan dem kasnke joina. Myspys!

Nu ska jag läsa klart en grupp på bloglovin så det försvinner allt mer, sedan ska jag klä på mig och dra mig ut i det vackra vädret. Ååh vilken härlig dag detta kommer bli känner jag. När jag kommit hem får vi se om jag tar en powernap eller om mina skolpappers kommer upp på bordet. Me like, me like! Ha en bra dag!


Vad roligt att du tycker det. Jag har lagt till dig nu. =)

2010-10-15 | 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback