Hook eller Jumanji?

Hello!

Ja, nu sitter jag här när jag borde gör något vettigt. Men eftersom jag inte är så pigg trots att jag sov förut så får de bli en film sen sova. Ska upp imorn och få massage av Johanna, tack darling! Behöver verkligen massage, kände nu efter all denna träning. Jag är så spänd att jag orkar inte hålla upp huvudet ordentligt. Trapezius har ju alltid varit i smärta för mig beroende på vad jag gjort. Fick ont när jag sprang på handbollsplanen, får ont när jag är vaken för länge. Antagligen så tar dem mycket stryk är jag rädd.

Efter massagen ska vi åka hem till Johanna och göra lite soppa, om mina rotfrukter är tillräckligt fresha. Får se vad Johanna säger, hon är kocken imorn! Sen ska jag hem och röjja järnet här. Känner jag Sanna HB och mig själv rätt så kommer vi förkröka här på lördag. Då måste de ju vara snyggt och fint här.

När jag känner mig nöjd blir det Deje. Ska sova hos Linn och se hur hon har de i nya lyan. Ska bli mysigt. Det som är synd med att ha flyttat är att man träffar typ ingen längre. Har inte träffat Ida och Nova sen jag var barnvakt sist och det var ju i somras. Helt sjukt vad tiden går alltså..

Men det är morgondagen de! Nu kommer vi till nattens dilemma. Ska jag se Hook eller ska jag se på Jumanji? Gamla filmer som gick när man var hur liten som helst. Det är ju så mysigt! Just nu leder Jumanji på Facebook. Så det lutar mot den kan jag säga. Vi hörs imorn darlings, me like you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback