Kass update, I know!

Hello!

Ja, denna helgen har det varit otroligt kass update men det finns läskigt bra anledningar till varför detta nu har inträffat. Helgen har varit härlig, bra, deprimerande, hjärtekrossande, sjukt kul, dålig och helt okej för att vara en freakyfree(Galet party med tequila) weekend. Mer än så kan jag inte säga. Kan bara säga att jag hoppas allting släpper nu, gör de inte det. Får vi använda oss av tungare vapen.

Idag har man slappat, hängt lite med Miss L och varit i Karlstad. Skulle hämta Jessica så jag passade på att hänga lite hos mammsen. Snackat, käkat, fått matlådor och lekt lite med hennes cam. Märkte på mamma att hon tyckte de var lite kul att ge bort mat till en behövande. Hon fann någon form av lycka att ge bort mat till sin dotter som bor 7 mil bort och bor själv. SÖTNÖT!

Nu ska jag bege mig mot sängen. Fick veta av Jessica att det inte var någon massage denna veckan som kommer utan bara muskler. Usch. Anatomi är inte så himla kul. Men jag är positiv, vi ska ju få måla med olika färger, hoho!

Godnatt alla rara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback