Mysis hela söndag!

Hello!

Ja, det satt fint med en lövtallrik ifrån Sibylla förut. Dock kunde dom har minskat kryddan som slängt på lövbiten. Kände inte ens smöret men what the heck, spela roland i småland. Jag fick mat iaf, jag ska vara och är nöjd ändå! Pommes satt fint och smakade gott, dom jag har svårast för.

Nu håller jag på att steka lite pyttipanna innan jag ska fara mot jobbet. Sista dag och det känns lite konstigt att inte komma dit mer efter idag. Ska iallafall ta med kläderna hem och tvätta för dom ser helt förjävliga ut efter sittande på golv och kletig frukt. Men det är så det är, hard work liksom!

Efter lunchen drog jag hem hit och kollade på film. Mysigt värre, speciellt när det är mysväder ute! Mammsen och Malin kom förbi och hälsa på också. Det var trevligt och jag hoppas vi ses på onsdag om jag åker ner. Det spörs då. Jag ska kolla över mitt schema när jag kommer hem efter jobbet. Planera lite mera. Imorn frissan, heldag i lysvik på tisdag, onsdag karlstad?, torsdag massage, fredag massage and so an, and so an..

Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback