Håller ut!

Hello!

Ja, nu har vi snackat lite om vatten här i klassrummet. Vatten är ändå rätt häftiga grejer om ni frågar mig. Det är så faschinerande att sitta och titta på hur vatten rinner, se hur genomskinligt det är och vad friskt det känns när man dricker det eller får det på huden. MUMS FÖR VATTEN!

Dock är det drygt med skolan men det löser sig. Vi slutar om cirkus en timme och då är det hem och göra det jag alltid gör när jag kommer hem. Styr upp mitt liv, städar, diskar, tvättar, ni vet vad jag brukar göra. Typ ingenting men ändå allt? Jag kämpar och håller ut!

Vi hörs när jag kommit hem!

JAG ÄLSKAR VATTEN!





Älskar vatten! Bloggade för typ ett år sen om sjuuukt snygga vågor. Häftigt om något. :D



Och tack snälla! Kram =)

2011-02-27 | 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback