En tripp nostalgi 1 månad tillbaka!

Hello!

Ja, nu har jag lagt in bilderna och filmerna ifrån kameran. Bilder från när jag var i Kristinehamn och tills idag. SHIT! Jag har varit dålig på att fota de senaste men de blir ändring på det. När jag orkar, höhö! Men jag kände att man såg mer "minnen" och liksom händelserna i en stor helhet istället för att se en för en bild där man håller i ett glas sen dricker ut det. Inte rockigt alls. Så nu blev jag sugen på att dra en "månads bildhändelse". Nästan som Ronja ska ha fast nu utvecklades min idé. Eller så är jag lost.

Iaf så ska jag göra ett album för varje månad eller så ska jag ha ett album med "månadens händelse" i. Får se vad det blir, nu får de hamna lite smått här och var till en början. Tills jag vet hur jag ska gå tillväga så att säga. Men nu tänkte jag visa er hur möbleringen är gjord. Dock är vissa bilder otroligt stökiga och vissa är inte i samma vinkel. Men ni som varit här vet ju på ett ungefär hur det ser ut!

Före :)

 



Efter :)

 

 


Vad tycks gott folk? Känns som en förändring för mig iaf. Det är inte lätt att inreda på denna lilla yta med så mycket möbler kan jag säga! Sen att man ska försöka få in Feng Shui i det hela gör det ännu krångligare. Vet inte hur jag ska bara med möblerna få de att funka, självaste små prylarna är ju inte svårt men möblerna! Så jag bestämde mig för att möblera sen göra Feng Shui efteråt istället. Turen på min sida kan man säga att Elisabeth i min klass är en tvätt äkta Feng Shui brutta! Hon var villig att hjälpa till med det och det känns otroligt skönt att någon som är mer påläst kan hjälpa till! Ska visa henne bilderna så ska hon berätta för mig hur jag kan göra med möblerna för att få ett mer Feng Shui i rummet. NICE!

Imorn börjar skolan med Anatomi kroppsmassage. Niceigaste ever, ska få måla spettet denna vecka! Hur nice som helst! Dock inte så nice om Johan plockar fram ett test, för jag har inte varit så duktig och pluggat anatomi den senaste månaden. Håller tummarna för att jag kan plugga spettet imorn istället!

Förövrigt blev de ingen Titanic, det blev Rädda Willy istället! Solklar film att avsluta denna helgen med. Det har varit lugnt, chips, godis, cola, lite umgänge och bara mig själv. Det är så nice alltså! Nu ska jag trimma nötterna och bege mig mot sängen. Imorn är en ny vecka! Godnatt allihop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback