Nyvaken, frukost, kräm, kläder!

Hello!

Ja, nu sitter jag här mysigt nyvaken i soffan. Sov mycket bättre på soffan än på massagebänken alltså. Inte trevligt att ligga hårt och samtidigt med rädslan att ramla ner på golvet. Då sover man inte bra kan jag säga, haha! Soffan var riktigt uppskattad inatt kan jag säga. Somnat om 3 gånger tror jag när jag vaknat ASPIGG. Fått sms och telefonsamtal som jag inte riktigt varit med på noterna med, haha! Lost in the space my friends!

Min plan är att käka frukost och sen käka mer lunch/middags liknande mat innan jobbet. Får se vad jag kommer fram till för food alltså. Detta med mat kan vara otroligt drygt ibland alltså. Speciellt när man vet att man måste käka frukost och att det är det viktigaste målet på dagen. Lutar mot mjölk och flingor faktiskt!

Tänkte visa er min under kräm jag köpte mig igår. Den sved inte, håren var borta på mindre än 3 minuter. Inte svår att applicera heller. Inte svår att ta bort. Den gjorde verkligen min dag när det bara blev som en POFF, borta! Ett tips är att kolla runt om någon annan i närheten använder krämen, så man kan prova på ett litet område innan man köper den. Känns lite ovärt att köpa krämen som kostar runt 80-90 kronor så kan man inte använda den och man måste få någon annan att köpa den, haha! Den proceduren är dryg skulle jag tro, eller verkar så iaf.

 

Alla är vi olika, behöver olika saker och tar saker på olika sätt. Du kanske får en allergisk reaktion medans det inte hände något med mig? Det är värt att prova iaf. This information will continue when the creme is out. Då vet jag mer om den är värd att in handlas eller inte!

Nu ska jag klä på mig kläder, lyssna på Mandy Moore och Zachary Levi, sen försöka styra någon form av frukost föda. Vi hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback