Jag vill inte vara den..

Hello!

Ja, nu är jag lite nyvaken! Det är underbart faktiskt att få sova utan att det är något man måste göra dagen efter. Det är som att det är helg nu liksom. Underbart! Har sovit bra och haft mina drömmar, vilket jag inte haft de senaste nätterna då jag jobbat dagen efter. It feels good to have them back, även om dom är wierd sometimes. Har upptäckt att regnat under tiden mina ögonlock vilat litegrann. Myspys! Ultimata filmmys i stugan väder!!!!!!!

Vad händer idag då? Hittills har jag bara hunnit äta upp mina körsbärs tomater. Dom är ju så sjukt goda. Ska jag hem och fixa något? Jag vet inte, jag är ledig och kan ta det imorgon isf. Måste nog hem en sväng och check out my clothes. Kan nog vara bra! Senare idag så ska jag iväg och käka med Rebecca, därefter ska vi iväg på bilbingo, sen skulle någon mer tjej med, det ska bli trevligt! Kan ju hoppas att vinstlyckan är på rätt sida denna gången! Annars blir det säkert film ikväll, det är nya grejen på kvällarna!

Det är en grej jag funderat länge på. Varför det är så, varför det blivit som det blivit, har jag jort något, vad är felet? OSV. Började fundera, eftersom vi har mycket tillsammans i det förflutna, det var en gång vi. Men vad är vi nu? Ibland önska jag att vi kunde vara vänner, som vänner ska vara. Men det räcker tydligen inte till. Ibland skickar jag iväg ett sms eller två, för att se hur det är eller hur du mår. Jag har inte fått svar på någon månad nu, börjar fundera på att ge upp. Om du nu inte vill ha mig någonstans i ditt liv, som kompis eller bekant, så säg upp allt isf. Jag är trött, trött på att försöka hålla vänskapen vid liv när det bara är jag som bryr mig om den..

Blev lite djup där men känslorna kom fram och visar att jag orkar inte vara den som ska bry mig jämt och hela tiden. Jag orkar inte vara den som ska vara en ängel. Det är när jag ska vara ängel som jag utnyttjas. Jag kör, jag hämtar, jag kan tvätta, städa, planerar för att saker ska gå rätt.. ja jag gör verkligen allt för att kunna se bättre ut i andras ögon och det är helt fel! För jag duger ju som jag är och om inte jag var jag så hade jag inte haft min underbara familj och mina bästa vänner runt om mig. Jag kommer känna mig befriad, den dagen jag inser detta och väderar mig själv mer än vad jag gör nu.

Nu ska jag vara morgonmysig och läsa lite bloggar, vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback